10 תשובות
אין ככ מה לעשות אולי יהיה שם שוב או דרך אנשים שמכירים
שואל השאלה:
אני מאוד מקווה שאחד מהם יראה את זה
אני מאוד מקווה שאחד מהם יראה את זה
מאתרים אותם עם הגלאי
אבל אולי תשאלי את חברה שלך אולי היא יודעת איך קוראים לאחד מהם אני באמת לא יודעת מה להגיד לך
אבל אולי תשאלי את חברה שלך אולי היא יודעת איך קוראים לאחד מהם אני באמת לא יודעת מה להגיד לך
שואל השאלה:
היא לא
אבל תודה בכל מקרה
היא לא
אבל תודה בכל מקרה
:( ממש באסה, אם הייתי יודעת איך קוראים להם
לא נורא אין ממש מה לעשות
גם ככה מה הייתם עושים בגיל שלכם טיקטוק?
גם ככה מה הייתם עושים בגיל שלכם טיקטוק?
אנונימי
רגע זאת בריכה עירונית? אולי הם כן יבואו מתישהו שוב ואת גם תהיי שם יש לך עוד סיכוי
שואל השאלה:
הם היו עם עוד שלושה בנות ואני יודעת שם אחד של בת אחת ואני באמת חיפשתי בכל מקום
הם היו עם עוד שלושה בנות ואני יודעת שם אחד של בת אחת ואני באמת חיפשתי בכל מקום
שואל השאלה:
מה
לפעמים אין לי תקווה באנושות
מה
לפעמים אין לי תקווה באנושות
גם אני הכרתי משהיא בצו ראשון ואם זה משמח אותך אחראי זה ההורים שלי הלכו פתאום ולא ראיתי אותה שוב לפי מה שאני זוכר
אנונימי
באותו הנושא: