9 תשובות
לא צריך להיות סיבה.
וכל הכבוד לך.
וכל הכבוד לך.
כי זה לא מעניין לך כי זה מובן מעליו?
וכל הכבוד הלוואי עלי
וכל הכבוד הלוואי עלי
מגיע לך להתרגש אחותיי!!!! את מדהימה
כמה יחידות? (סתם שואלת)
כמה יחידות? (סתם שואלת)
שאפו, אולי התכוננת הרבה ככה שהיה לך ברור שתקבלי ציון גבוה ואז זה לא מפתיע ואת לא מתרגשת.
כשאת עובדת על משהו הרבה זמן וקשה אז את מאבדת את הרגש כלפי זה
שואל השאלה:
4 יחל ותודה לכולכם, ריגשתם❤
4 יחל ותודה לכולכם, ריגשתם❤
אנונימית
כל הכבוד!!
וואו כל הכבוד את מלכה !
אנונימי
אולי כי ציפית לזה יכול להיות שהלך לך ממש טוב בבגרות וזה לא כל כך מפתיע אותך כל הכבוד אבל עבדת ממש קשה מגיע לך
באותו הנושא: