2 תשובות
קחי כבל יו אס בי, חברי את זה כאילו את מטעינה דרך המחשב ושימי הכל בכונן שם, ואז דרך הכונן שם, תעבירי לכרטיס זיכרון
שואל השאלה:
יש דרך לעשות את זה בלי כבל? כאילו להעביר לכרטיס שבטלפון
אנונימית