19 תשובות
לא
לא ממש...
אני בעיקר מתגעגעת למחנכת שהייתה לי...
אני בעיקר מתגעגעת למחנכת שהייתה לי...
לא, הייתה בגרות היום זה בכלל לא חופש
לא.
מאוד נהנה עד כה, החופש הכי טוב שהיה לי.
לא. ממש משעמם
לא נהנת אבל גם לא סובלת, פשוט רואה סרטים וסדרות כל היום
כן
חופש זה כיף גם אם אני לא עושה כלום יושבת בבית עם פרצוף תחת
חופש זה כיף גם אם אני לא עושה כלום יושבת בבית עם פרצוף תחת
שואל השאלה:
מה. נשבעת אני לא מבינה אתכם
אתם אומרים שאתם שונאים את הבית ספר ואתם מתים פשוט מתים שיהיה חופש ומתי שבאמת חופש אתם אומרים שאתם סובלים ומשעמם לכם..???
מה. נשבעת אני לא מבינה אתכם
אתם אומרים שאתם שונאים את הבית ספר ואתם מתים פשוט מתים שיהיה חופש ומתי שבאמת חופש אתם אומרים שאתם סובלים ומשעמם לכם..???
אנונימית
נכון יואו זה בדיוק מה שחשבתי גם
כן!
תמיד אנשים מתלוננים שהם רוצים משהו ואז שיש להם אותו הם מתלוננים על משהו אחר
אני לא בחופש עדיין :(
^^^^^^אני לא נכללת מהאנשים האלה , אני אוהבת את בית הספר [שלי].
כן אני שמחה שיש חופש אבל לא התחשבו בנו נתנו יותר מדי עבודות לחופש
כל מי שמרגיש שאין לו עם מי להיפגש לכו לסאמר קאמפ מכירים שם מלא אנשים וזו חוויה מטורפת ברמות. אני מכירה מחנה שעדין אפשר להירשם אליו זה קצת פחות שבועיים ממש רותה פרטים שיכתוב לי בפרטי
לא. אני לא רואה את הקראש שלי על בסיס יומי עכשיו. וסיימנו די ברע (כאילו פעם אחרונה שראיתי אותה לא אמרתי לה שלום וחיבוק ואני מרגיש רע עם זה ממש עכשיו, כי מי יודע מתי אראה אותה שוב)
כן מאוד
עד כה יצאתי כל יום החל מתחילת השבוע ובשבוע הבא יש לי יום הולדת ויהיה נדיר ואני גם מוזמנת לעוד יום הולדת
בקיצור יהיה כיף
עד כה יצאתי כל יום החל מתחילת השבוע ובשבוע הבא יש לי יום הולדת ויהיה נדיר ואני גם מוזמנת לעוד יום הולדת
בקיצור יהיה כיף