32 תשובות
מסתכל עליו במבט בשוק.
(מרוב היופי).
מסתכלת עליו מסיטה מבט וככה שוב ושוב
הייתי מוטרד כי אני נמשך לבנות
^^^^^מסכימה ^^^^אבל זה מה שאני אעשה באמת
אני מגיבה רגיל , לא מחזירה מבט , פשוט ממשיכה בשלי.
מסתכלת ומחייכת
מחזירה מבט אבל יש לי פחד משום מה מקשר עין עם אנשים שאני מוצאת מושכים אז כנראה שאני פשוט אסתכל ואזיז את המבט שוב ושוב עד שהוא יחשוב שאני מוזרה וילך.
שואל השאלה:
נו בנים אם מישי יפה היתה מסתכלת איך הייתם מגיבים
הבנתם תקטע
אנונימית
אומרת לעצמי "וואלה הוא יפה" וממשיכה בחיי. קודם שאני אדע למה אני נמשכת ואז נדבר
אנונימית
עכשיו ברצינות קרה לי ואמרתי לה: "יש בעיות?" או משהו כזה קצת תוקפני נשבע לך זה אמיתי והיא ישר הלכה אבל היום היחסים בינינו יותר טובים ויותר היא לא מסתכלת עליי חחח (לפי מה שאני רואה) אבל לא התכוונתי להפחיד אותה פשוט חשבתי שיש לה בעיה איתי וזה היה קצת מעצבן
שואל השאלה:
איך יש לכם אומץ להחזיר מבט
תלמדו אותי את הסוד שלכם
אנונימית
תיהיה בטוחה, תתעמני על מראה, עוזר!^
שואל השאלה:
כאילו אני כן יכולה להחזיר מבט
אבל אחרי כמה שניות אני נבהלת ולא רוצה שום קשר עם הבן אדם
גם אם זה מישהו שמוצא חן בעיניי והייתי רוצה להכיר
אנונימית
^^^הביטחון שלי בשמיים פשוט חחח^^
שואל השאלה:
ואתם מסוגלים גם להסתכל על מישהו שמוצט חן בעיניכם כדי לתפוס את תשומת הלב שלו?
אנונימית
אף פעם לא קרה לי
יש מצב שטיפה משפילה מבט כי אני פשוט מתביישת בכללי חחח
מסמיקה
אנונימית
מתרגש
אומרת מהמצב בנאדם אני יודעת שאני יפה אבל זה לא סיבה לדפוק עיניים
זה לא יקרה d:
הייתי מוטרד כי אני סטרייט
עושה לו
אתם בחיים לא בוהים במי שבוהה בכם?מי שבוהה בי אני בוהה בו ומתחיל קרב בין 2 זרים
מסיטה מבט ישר
^^^חחחחחחחחחחחחחחח אויי זה מטריד
אם את עושה לו ככה את מלכה
מחזירה מבט וטיפה מחייכת ואז לא עושה אם זה כלום, תבינו כבר שרוב הבנות לא יגשו איליכם אז אם לא תגשו אלינו שום דבר לא ייקרה.
שואל השאלה:
למה אני לא מרגישה בנוח לחייך אבלל
אנונימית
אם היא לא מפסיקה להסתכל אז מציאה לה סקסיטיימס פרועה מקסימום תברח בפחד
אני פשוט דיברתי איתו והחלפנו אינסטגרם
בחיי, זאת שמעלי ריספקט... לי אין ביצים לגשת