12 תשובות
רוצים לשמור שיהיה לשימוש לצורך,האמת זה לא ברור לגמרי.
כי יש לזה ריח טוב לשקיות בשקית הקטן הזה
מה הקשר רוצים מזכרת זה פשוט נוח שיש אותם בתיק
כי זה שימושי
אני פשוט עושה אוסף, זה נחמד לי לזכור איפה הייתי ואני אוהבת לאסוף דברים
כי זה שימושי
גם אני עושה את זה (אמא שלי בעיקר)
גם אני עושה את זה (אמא שלי בעיקר)
כי הם רוצים מזכרת.
אני באמת לא יודעת אני בחיים כם לא משתמשת בהם או פותחת אותם אבל אני עדיין עושה את זה
ואוספים מגבונים מכל מקום יש לי אחד נדיר ממטוס!!!
ואוספים מגבונים מכל מקום יש לי אחד נדיר ממטוס!!!
^ גם אני, אולי רק שאני צריכה לצאת אני לוקחת איתי איזה 2 3 ליתר ביטחון
שואל השאלה:
^
את לא הבנת את השאלה
אני התכוונתי למה הם אוספים מגבונים ממסעדות לאוסף שלהם לא לזה שהם לוקחים מגבונים ושומרים למתי שהם יצטרכו
^
את לא הבנת את השאלה
אני התכוונתי למה הם אוספים מגבונים ממסעדות לאוסף שלהם לא לזה שהם לוקחים מגבונים ושומרים למתי שהם יצטרכו
יש לזה ריח טוב לא יודעת להסביר
אני אוהבת את זה לא יודעת למה פשוט מגיל קטן
יש לי איזה 2 תיקים שלמים עם מגבונים ועוד 2 תיקים שאחים שלי בזבזו לי לפני איזה 5 שנים רק כדי לנקות שולחן מסכן והם בזבזו לי איזה 200 מגבונים
יש לי איזה 2 תיקים שלמים עם מגבונים ועוד 2 תיקים שאחים שלי בזבזו לי לפני איזה 5 שנים רק כדי לנקות שולחן מסכן והם בזבזו לי איזה 200 מגבונים
באותו הנושא: