5 תשובות
כן אבל לא תמיד
עבודה ממש סבבה
בסדר
אנונימית
כן אחלה של עבודה.
נחמדה, אני נהנה מהאווירה, אבל יש פעמים שקורעים אותך
באותו הנושא: