התחברות הרשמה

בכל פעם שאנחנו קמים אנחנו עושים כפיפת בטן אחת.

חשבתם על זה?
23 ביוני 2022, 14:03
כפיפות בטן    
3 תשובות
זה ממש הצחיק אותי ואני לא יודעת למה
אנונימית
חחח נכון מגניב
~
~adrian~
מחשבות מיקלחת
א
אלברט אינשטיין
באותו הנושא:
למה תמיד כשאנחנו קמים בבוקר אנחנו מכוערים?
חשבתם פעם אם אנחנו בעצם סימס ומישהו משחק בנו, וכל דבר שאנחנו עושים זה חלק ממשחק?
הרבה אנשים מאמינים שאנחנו קמים כל בוקר בזכות האושר...
למה אנחנו מרגישים כבדים שאנחנו קמים בבוקר?
למה שאנחנו קמים אנחנו רואים מטושטש?
מה הקטע שכל החיים אנחנו עושים דברים שאנחנו לא אוהבים?
למה אנחנו נראים מוזר שאנחנו קמים משינה?
איך זה שכשאנחנו קמים בבוקר אז ישר אנחנו זוכרים מה התוכניות שלנו ובדביל מה קמנו?
למה שאנחנו תמיד קמים בבוקר..
"אנחנו אף פעם לא מצטערים על דברים שעשינו רק על הדברים שאנחנו לא עושים" (כנסו להמשך)
למה אנחנו עושים מה שאנחנו עושים?