8 תשובות
אם יש לך את האפשרות להביא ואת רוצה אז להביא, אם לא אז לאמץ
עדיף להביא מעצמך
לדעתי עדיף להביא משלך.
עדיף להביא בעצמך כדי להרגיש את התהליך קורה וממש להיות חלק מהילד הזה.
לאמץ ילד זה לקבל אותו בלי כל התהליך ולהביא אותו בקלות

לרוב אנשים שמאמצים זה או כי שני ההורים מאותו המין / לאחד מהם יש בעיה באיבר המין ואין באפשרותו להביא ילד לעולם.
עדיף משלך אבל אם יש אפשרות לאמץ למה לא?
משלך
עדיף להביא מעצמך
אבל אפשר גם לאמץ אז למה לא
אני חושבת שאני אאמץ ואביא ילד גם משלי
אם יש לי אפשרות לעזור, למה לא?
תלוי, אם יש לך אפשרות להביא ואת רוצה להביא אז אפשר משלך
אם את לא רוצה/לא יכולה את יכולה לאמץ
אנונימית