4 תשובות
בסדר גמור
אפילו טוב יותר
זה בסדר רק יכול לכאוב ממש, תקפיד להשתמש בסוג שמתאים לפנים ואם זו שעווה חמה לא לחמם יותר מדי שלא תקבל כוויה, ואחכ לשטוף טוב את הפנים במים קרירים ולשים אלוורה או משהו אחר מרגיע
שואל השאלה:
זה לא פוגע בסיב השערה או משהו?
אנונימי
לטווח הארוך זה מחליש את הצמיחה של השיער וגם ייקח לזה יותר זמן לצמוח אבל פעם אחת לא תעשה הרבה הבדל