11 תשובות
כןן
יואו הייתי צריכה לקום מוקדם בשבילה
כל כך
בניתי על הבית ריק הזה כל השנה
בניתי על הבית ריק הזה כל השנה
תאמת לא אכפת לי כי אני גם ככה מסתגרת בחדר
היי
כןן
אני, בצער רב
סתם אני מתה עליה:)
סתם אני מתה עליה:)
אני מתבאסת שאח שלי בבית מדצמבר ואין לי רגע לבד
כןן זה כלכך מעצבן אותי
כןן
חחח כן אני
באותו הנושא: