11 תשובות
יואו הייתי צריכה לקום מוקדם בשבילה
כל כך
בניתי על הבית ריק הזה כל השנה
תאמת לא אכפת לי כי אני גם ככה מסתגרת בחדר
אני, בצער רב
סתם אני מתה עליה:)
אני מתבאסת שאח שלי בבית מדצמבר ואין לי רגע לבד
כןן זה כלכך מעצבן אותי
כןן
חחח כן אני