19 תשובות
ציטוס גבינה
תפוצ'יפס קראנץ' בטעם טבעי
הוא
פופקורן
כיפלי גריל כמובן
הייתי מתחתן עם כיפלי גריל אם רק תהייה לי ההזדמנות!!!
היום אכלתי כיפלי גריל וכיפלי טבעי, גם היה טעים
תינוקות ברוטב סויה
יאמ
דוריטוס טבעי
חטיף אצות קלויות
במבה נוגט או ציטוס
ביגלה מצופה בשוקולד
^זה מושלם אני ללא ספק מסכימה
אבל הכי טעים זה צ'יטוס גבינה חריף
^אני רגישה מידי לחריף פעם לא יכלתי לאכול בכלל מנטוס
^גם אני הייתי ככה פעם אבל התחלתי להתרגל כי זה פשוט טעים מדי
^אני אשכנזיה זה בגנים אני לא יכולה להתרגל
^ גם אני גם אני
רבע רומניה רבע פולניה וחצי הונגריה
^כמוך רק בלי הונגריה