5 תשובות
כולה גל תירגעי הכל בסדר
אנונימי
לדעתי כן
שואל השאלה:
בסדר, אבל לא יכולתי לעמוד אני נחנקתי והיה זרם חזק שמשך אותי לבפנים
זה לא היה "כולה גל"^^
בסדר, אבל לא יכולתי לעמוד אני נחנקתי והיה זרם חזק שמשך אותי לבפנים
זה לא היה "כולה גל"^^
אנונימית
הגדרת אירוע טראומטי הוא הרגשה שלך בתכלס. אני כלכך מצטערת שחווית את זה, מקווה שלא תחווי שוב 3>
אמאלה,מקווה שתהיי בסדר!❤
אנונימית
באותו הנושא: