9 תשובות
https://images.app.goo.gl/nya2dazrcdhvex7m9
212 הרוז.
0.
נרסיסו ורוד
אל חרמין אמאלה הוא הכי מושלם שיש
גוד גירל השחור הרגיל
גם אברקומבי נשאר מלא זמן
האלווין אהל זה עניין של דקויות בטעם..
והגוד גירל השחור וואו!!
גם :
https://images.app.goo.gl/lt8bkyi2fir96qof8

https://images.app.goo.gl/ddbed3yw2idugr61a

https://images.app.goo.gl/uwfwr9xicx9jvyaw6

בשמים שנשארים יחסית הרבה זמן.
ואי הבושם של בילי אייליש וה212 פשוט לא מריחים טוב
אנונימית
^דווקא אני חושבת שהבושם של בילי דיי טוב , מריחים ממנו ריח של וניל (וניל תרתי משמע) , והוא מחזיק לאורך כל היום , והוא משאיר שובל של ריח.