15 תשובות
נכון
כן, ונכון.
מן הסתם שהיא נחשבת קרבית.
אבל לא מגיעים לשם סתם ככה. הדרך ארוכה וקשה מאוד.
מן הסתם שהיא נחשבת קרבית.
אבל לא מגיעים לשם סתם ככה. הדרך ארוכה וקשה מאוד.
שואל השאלה:
אז בתכלס אם אני מתגייסת ל669 ועוברת את כל המבחנים ומשרתת שם טכנית אני אוכל להיות רמטכ"לית?
אז בתכלס אם אני מתגייסת ל669 ועוברת את כל המבחנים ומשרתת שם טכנית אני אוכל להיות רמטכ"לית?
אנונימית
מה זה 669?
כדי להיות רמטכל את צריכה הרבה מעבר.
זה להיות בצבא עשורים שלמים. וזה לא קל.
ומי מבטיח לך שאם תגיעי למעמד של סגן רמטכל, יבחרו דווקא בך לרמטכל?
מי מבטיח לך בכלל שתגיעי למעמד הזה?
מי מבטיח לך שאת בכלל תעברי קורס קצינים?
מי מבטיח לך שאת תסיימי מסלול ב669?
מי מבטיח לך שבכלל תגיעי ל669?
את יודעת כמה זה קשה לסיים מסלול ביחידה כזאת?
בודדים בארץ מצליחים. למה דווקא את?
זה להיות בצבא עשורים שלמים. וזה לא קל.
ומי מבטיח לך שאם תגיעי למעמד של סגן רמטכל, יבחרו דווקא בך לרמטכל?
מי מבטיח לך בכלל שתגיעי למעמד הזה?
מי מבטיח לך שאת בכלל תעברי קורס קצינים?
מי מבטיח לך שאת תסיימי מסלול ב669?
מי מבטיח לך שבכלל תגיעי ל669?
את יודעת כמה זה קשה לסיים מסלול ביחידה כזאת?
בודדים בארץ מצליחים. למה דווקא את?
669 זו יחידת חילוץ עילית בחיל האוויר
^ מגניב
כן(:
^^^^ מזכיר לי דיינו
שואל השאלה:
קרבי זה הכי
תודה על העידוד חיימשלי
קרבי זה הכי
תודה על העידוד חיימשלי
אנונימית
אני לא אומרת את זה בקטע רע או משהו ואם את מבינה את זה ככה אז רמטכל לא תהיי.
אבל לבוא ולשאול אם 669 זה קרבי? נו באמת. את מכוונת ליחידה שאת לא יודעת מהי?
אנשים מתאמנים כדי להגיע למקומות כאלה שנים על גבי שנים ואת רוצה להיות רמטכל מ669 כשאת לא יודעת מה זאת היחידה בכלל... נו באמת.
אבל לבוא ולשאול אם 669 זה קרבי? נו באמת. את מכוונת ליחידה שאת לא יודעת מהי?
אנשים מתאמנים כדי להגיע למקומות כאלה שנים על גבי שנים ואת רוצה להיות רמטכל מ669 כשאת לא יודעת מה זאת היחידה בכלל... נו באמת.
נראלי היא התכוונה תכווני למשהו שאין סיכוי שואף לאפס שתצליחי בו, אם את רוצה קריירה צבאית אז פצצה, אבל בלי קשר אלייך לכל אחד יש סיכוי קטן להיות רמטכל
^
זה טוב לכוון הכי גבוה שאפשר.
אבל נראה לי קצת לא פרופורציונלי לרצות לסיים מסלול ב669 ולעבור את כל המסע הזה עד לתפקיד רמטכל אם את בכלל לא יודעת מה אופי היחידה.
בכל אופן, אם את באמת רוצה להעמיק ספציפית על היחידה. יש ספר מצוין שקראתי, הוא מספר על כל התהליך ביחידה. קוראים לו מאפס למאה.
כל אחד מתחיל מאיפה שהוא, אבל צריך להיות פרופורציונליים.
זה טוב לכוון הכי גבוה שאפשר.
אבל נראה לי קצת לא פרופורציונלי לרצות לסיים מסלול ב669 ולעבור את כל המסע הזה עד לתפקיד רמטכל אם את בכלל לא יודעת מה אופי היחידה.
בכל אופן, אם את באמת רוצה להעמיק ספציפית על היחידה. יש ספר מצוין שקראתי, הוא מספר על כל התהליך ביחידה. קוראים לו מאפס למאה.
כל אחד מתחיל מאיפה שהוא, אבל צריך להיות פרופורציונליים.
הבנתי ^
באותו הנושא: