10 תשובות
לפעמים הם רואים שאין בתחנה אנשים שבאים לעלות אז הם פשוט מדלגים
אם אין אף אחד בתחנה ואף אחד לא לוחץ על עצור הנהג לא חייב לעצור, חבל שסתם הנהג יעצור בלי שאף אחד יעלה או ירד, סתם בזבוז של זמן.
גם חשבתי על זה
אם הוא רואה שאין אף הוא לא נראלי פותח
אם הוא רואה שאין אף הוא לא נראלי פותח
הם גם ככה לא עוצרים גם כשיש אנשים בתחנה וגם כשלוחצים עצור
הם לא חייבים לעצור בכל תחנה. בדרכ שאין אף אחד בתחנה הם לא עוצרים אז הכפתור הוא למקרה שמישהו רוצה לרדת אז שהנהג ידע לעצור לא משנה מה.
הם לא אמורים לעצור אם לא מבקשים בתחנה לעצור או באוטובוס שיעצור
הם לא חייבים לעצור בכל תחנה, הם חייבים לעצור בתחנה שיש אנשים או כשלוחצים על כפתור העצור.
אין סיבה לעצור אוטובוס בשביל שאף אחד לא יעלה/ירד.
אין סיבה לעצור אוטובוס בשביל שאף אחד לא יעלה/ירד.
הם לא חייבים אבל לרוב הם עוצרים בכל תחנה.
הלחצן הוא לכל מקרה שהם לא יעצרו
הלחצן הוא לכל מקרה שהם לא יעצרו
הם לא חייבים
לא הם לא חייבים
באותו הנושא: