6 תשובות
אה רגע יכול להיות יש לך אפנדציט?
תבדקי חום
שואל השאלה:
אין חום
אנונימית
תשתי קודם מים תראי אם זה עובר יכול להיות גם נתפס לך שריר או משהו כזה ,אולי ישנת בתנוחה לא נכונה ואז נתפס לך.
תנסי לנוח קצת ואם לא עובר ומרגישה רע עדיף שתבדקי את זה.
סתם אבל תנסי אולי לשתות מים או לאכול משהו
תנסי לכבות ולהדליק
או לשים באורז
יכול להיות שפשוט נתפס לך השריר שם כי היית בתנוחה לא טובה
אם זה לא עובר תלכי לרופא