9 תשובות
תלוי איזה ציון
ממש לא
ממש לא
לא
הרוב תלוי בתלמיד ובכמה מוטיבציה יש לו והשאר תלוי באיך מלמדים את החומר
אם יש לתלמיד מוטיבציה אבל הדרך שמלמדים היא מזעזעת הוא יכשל
הרוב תלוי בתלמיד ובכמה מוטיבציה יש לו והשאר תלוי באיך מלמדים את החומר
אם יש לתלמיד מוטיבציה אבל הדרך שמלמדים היא מזעזעת הוא יכשל
ממש לא
ציונים טובים מראים השקעה והתמדה
ציונים טובים מראים השקעה והתמדה
ציונים בכלליות לא קובעים עם האדם חכם או לא, כי לצערי מערכת החינוך בנוייה מיכולת והעדפה לטיפשים חרשנים וממוצעים מינוס. אני גם לא מבינה מה ההגדרה שלך לחכם, אני לדוגמא מקבלת ציונים גבוהים מאוד בלי להתאמץ (חלק מהמורים מורידים לי תלמידאות כי אני בטלפון בשיעורים, וחלק אוהבים אותי כי אני נחשבת מוכשרת), ובכנות החלק החברתי שלי דפוק אז אולי אני לא נחשבת חכמה. אבל אני כן יכולה לומר לך שלקבל ציונים גבוהים ללא מאמץ ושהחומר איטי לך ואתה מצליח ללמוד חומר של שנה ברבע שעה לרב אומר שיש לך אי קיו גבוה (אתה חכם). או שאת יכולה לטעון כמו האנשים האחרים - שחוכמה נובעת מניסיון חיים ולא מדברים גנטים. כי ככה הם תופסים את האי קיו הנמוך שלהם או את היכולות החברתיות הנוראיות שלהם קצת יותר נסבלים.
לא, אני לא חושב כך. הקורלציה בין הצלחה בלימודים לחכמה אמנם קיימת, אבל ממש לא בצורה מוחלטת או ברורה.
מסכימה עם מי שמעלי, לצערי הרב יש יותר מדי אנשים חרשנים שמורידים את הרמה של מואץ ובכך אונסים את המורה לתת לכולם שיעורי בית. אם אתם לא חזקים אל תלכו להקבצה הכי גבוהה.. אנשים מוכשרים רוצים להרגיש אתגר לשם שינוי.
ממש לא. היו לי ציונים טובים כי היו לי מיומנויות למידה טובות ויכולת משמעת וריכוז. לא חושבת שאני חכמה במיוחד, רק יודעת להסתדר עם חומר לימוד
באותו הנושא: