22 תשובות
אה טוביהו בבאר שבע
אנונימית
^ סתם זה חר! מקיף
אנונימית
שואל השאלה:
אני מעדיפה פחות מקיף
אני מעדיפה פחות מקיף
אנונימית
^ מה?
מה ההבדל גם קוראים לזה תיכון פשוט אומרים מקיף
מקיף ותיכון זה ליטרלי אותו דבר
מה ההבדל גם קוראים לזה תיכון פשוט אומרים מקיף
מקיף ותיכון זה ליטרלי אותו דבר
אנונימית
טוביהו מקיף של טמבלים תלכי למקיף ה אבל כיתה מדעית
אנונימית
^ חחח אין כמו טוביהו
אנונימית
השם שלך זה טליה בדוק
אנונימית
^ פחות
אנונימית
שואל השאלה:
חברה שלי אומרת שמקיפים הם לא טובים עזוב חח
חברה שלי אומרת שמקיפים הם לא טובים עזוב חח
אנונימית
^^^ על איזה שכבה את מדברת בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
אני שונאת מדעים חחח
אני שונאת מדעים חחח
אנונימית
^^^ מקיף ותיכון זה אותו דבר
אנונימית
אין הבדל בין מקיף לתיכון btw איזה כיתה את אנונימית מטוביהו
שואל השאלה:
אבל תגידו שמות של תיכוניםם
אבל תגידו שמות של תיכוניםם
אנונימית
^^ ח
אנונימית
שואל השאלה:
זה דחוף
זה דחוף
אנונימית
מקיף ג , מקיף רגר , מקיף ו , מקיף ה , טכני , מקיף רבין . יש עוד
עזוב מקיף ה' או טוביהו - בואו לרבין!!
סתם מבין השלושה זה הכי גרוע חחח. כן מקיף ותיכון זה אותו הדבר
יש גם את טכני, הוא חדמש טוב אבל השאלה אם אתה רוצה להיות במערך הטכני בצהל
סתם מבין השלושה זה הכי גרוע חחח. כן מקיף ותיכון זה אותו הדבר
יש גם את טכני, הוא חדמש טוב אבל השאלה אם אתה רוצה להיות במערך הטכני בצהל
אנונימית
מקיף ג בבאר שבע חרא של ביתספר אל תלכי לשם, אם את רוצה ביתספר ממלכתי דתי לכי למקיף אמית ואם את רוצה אולפנה לכי או לאולפנת אמית או לאולפנת בני עקיבא ואם את רוצה חילוני אז ניראלי מקיף רגר
מקיף ה' ואמית זה לא אותו הדבר חחח? ^
אנונימית
זה כן
אה נכון אמאלה טעות שלי סליחהה
באותו הנושא: