6 תשובות
אנגלית מטורף מתמטיקה סביר אבל כאילו לא צריך להתבאס
אנגלית זה ממש טוב
גם מתמטיקה ראיתי בפוריו ציונים גם של 30 זה בסדר
גם מתמטיקה ראיתי בפוריו ציונים גם של 30 זה בסדר
אנונימית
ציונים לא רעים בכלל, יפה! יכול להבין קצת את הביאוס על הציון במתמטיקה, אבל בסה"כ מאמין שנתת את מה שיכולת ואתה בהחלט יכול להעריך את עצמך על המאמץ.
כמובן, אם אתה מרגיש שאתה מסוגל לציונים יותר גבוהים - גש למועדי ב' ותן בהם את ההכי טוב שלך. בהצלחה!
כמובן, אם אתה מרגיש שאתה מסוגל לציונים יותר גבוהים - גש למועדי ב' ותן בהם את ההכי טוב שלך. בהצלחה!
זה מעולה הלוואי עליי
אנגלית ממש טוב ומתמטיקה גם טוב לחמש יחל אבל תלך למועד ב תנסה לשפר
כפרה עליך קיבלתי 30 במתמטיקה 5 יחל, אל תתבאס
באותו הנושא: