9 תשובות
לחודש בערך זה חינם אבל אחר כך צריך לשלם קוראים לאפליקציה "המספר השני" וצריך להוריד גם וואטצפ עסקי..
שואל השאלה:
איך שמים 2 סימים אם יש בטלפון מקום רק לאחד?
שואל השאלה:
חברה שלי עשתה את זה (יש לה עסק קטן)
בגדול זה 2 סימים
אבל יש את זה רק בטלפונים מסוימים, לא
בכולם
יש לך אפליקציה קוראים לה מספר נוסף
שואל השאלה:
באייפון יש?
לא בכל האייפונים יש, אבל ב13 פרו מקס יש
צריך לבדוק דגם מסוים בגוגל
שואל השאלה:
איך בודקים?