התחברות
הרשמה
אם אני שותה כמעט כל יום אקסל 250 מל *ללא סוכר* זה נראה לכם מסוכן?
22 ביוני 2022, 16:59
שתייה
סוכר
5 תשובות
כן יש קפאין
ה
האנונימית המושלמת :)))
כן
❤
❤Damon $alvatore
כן
מ
מתולתלת :)
כן בהחלט
ממש לא בריא
princess_
כן
ט
טימי:)
באותו הנושא:
אני כמעט כל יום שותה בלו, ואקסל זה יכול להזיק?
זה מסוכן אם אני שותה פחית של אקסל/בלו ביום ?
בת 14 שותה אקסל זה בסדר? ומה יותר מסוכן אקסל או בלו?
זה ממש נורא אם אני שותה כמעט כל יום אקסל?
אני שותה כמעט כל יום בלו או אקסל מה זה יכול לעשות לי?
זה רע שאני שותה כל יום כמעט שתיים שלוש אקסלים?
אם אני שותה אקסל ובלו זה אומר שאני "שותה"?
נראה לכם זה סבבה לשתות 2 פחיות אקסל ביום (האלו שהם ללא סוכר ו0 קלוריות)
אם מישהי בפעם הראשונה שותה וודקה עם אקסל אחרי כמה כוסות היא תשתכר?והיא תקיא?
עד כמה זה גרוע שאמא שלי שותה כל יום פחית אקסל/בלו?
בנות אני שותה אקסלים על בסיס יום יומי ואני נראה טוב הבעיה שהאקסלים עושים לי שיניים צהובות אבל זה מה שמרגיע אותי