29 תשובות
אל תעני לו...
אם את לא רוצה את זה אז על תמשיכי את זה
שואל השאלה:
אבל קדה לי לסנן הודעות
כיאלו מפריע לי הסימן האדום למעךה
אבל קדה לי לסנן הודעות
כיאלו מפריע לי הסימן האדום למעךה
אנונימית
אז תחסמי או שפשוט תגידי שזה לא מתאים
תחסמי אותו...
מה יש כבר לעשות, סה"כ התחיל איתך כי כנראה את נראת מעל הגיל שלך
פשוט תגידי לו שאת בת 13 ולא מעוניינת
פשוט תגידי לו שאת בת 13 ולא מעוניינת
אנונימית
זרמי איתו, חברה שלי בת 13 והיא יוצאת עם 17 והולך להם לא רע;)
אנונימית
תכנסי להודעה אבל אל תעני
^^דאפק
אנונימית נשמה זה לא חוקי ולא מוסרי.
אנונימית
מה^^^^
רק אומרת שחבר שלה ממש חמוד
אנונימית
עזבי אותו
אל תעני
שואל השאלה:
אמאממאא אוקיי אנשים
כתבתי לו שאני 13
אמאממאא אוקיי אנשים
כתבתי לו שאני 13
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי הוא עשה לייק להודעה וכתב
"אני 16""
מה לעשות ?
אוקיי הוא עשה לייק להודעה וכתב
"אני 16""
מה לעשות ?
אנונימית
לסנן
שואל השאלה:
עוד אופציה?
עוד אופציה?
אנונימית
פשוט אל תעני לו יותר
שואל השאלה:
הוא שאל בת כמה אני
להגיד לו?
זה היהי ממש מביך אבל כשהוא יגלה שאני 13
הוא שאל בת כמה אני
להגיד לו?
זה היהי ממש מביך אבל כשהוא יגלה שאני 13
אנונימית
שואל השאלה:
הוא כתב
"גדול בשבילך?"
הוא כתב
"גדול בשבילך?"
אנונימית
תעני כן מה
תכתבי לו שאת בת 13 ושכרגע את לא מחפשת מישהו
לירצוח?
כאילו כדור בראש או עם חברים מה שבא לך
שואל השאלה:
אמרתי שכן
ואז הוא כתב אה סגור ולא עניתי
ואחרי חצי שעה הוא שואל אם באלי לקבוע היום.. מה
אמרתי שכן
ואז הוא כתב אה סגור ולא עניתי
ואחרי חצי שעה הוא שואל אם באלי לקבוע היום.. מה
אנונימית
תחסמי אחותי הוא מוזר
שואל השאלה:
אבל הוא גם במושב שלי מה אני עושה
כיאלו עוד שנתיים ואני איתו בבית ספר (זה מסובך אבל אני כיתה ז)
אבל הוא גם במושב שלי מה אני עושה
כיאלו עוד שנתיים ואני איתו בבית ספר (זה מסובך אבל אני כיתה ז)
אנונימית
אם הוא בן 16 כשתעלי לבית ספר הוא יתגייס מאמוש
אנונימית
באותו הנושא: