6 תשובות
לעבור לאוטומט זה משמעותית יוריד לך מהלחץ ומעומס הפעולות בתפעול הרכב
שואל השאלה:
נכון אבל זה שווה אחרי 50 שיעורים על ידני ככה לוותר?
אנונימי
כן אחי כמה טסטים כבר עשית?
מקסימום תשלים לא נוראי ואין בזה בושה העיקר שניסית, אתה תנהג אחר כך על רכב ידני?
שואל השאלה:
כנראה שלא אבל מי יודע
אני סתם ארגיש רע אם אני אעבור לאוטומט לא יודע
אנונימי
כן הבנתי את זה, את מי אתה מנסה להרשים בדיוק חחח
תעשה את זה בשביל עצמך אם אתה רואה את זה עוזר לך כי באמת זה כל כך משמעותית הרבה יותר קל לנהוג ברכב אוטומטי במדינה עמוסה ופקוקה וקטנה כמו ישראל
אתה נוהג טוב בשיעורים? אני חושבת שאם כן אז הסיבה היחידה שלא הולך לך בטסט היא שאתה לא בטוח בעצמך