2 תשובות
שואל השאלה:
זה בעיקרון באמזון יורידו לי נקודות עם אני יגיד את השם אבל אני יכולה לרשום בפרטי...
זה בעיקרון באמזון יורידו לי נקודות עם אני יגיד את השם אבל אני יכולה לרשום בפרטי...
אנונימית
איפה ראית?