7 תשובות
הארטיק הכי טעים שטעמתי!
אחלה טעים
זה הדבר הכי מגעיל בעולם
^באמת דוחה לא הצלחתי לסיים אפילו
זה אחלה אבל מתוק מדי.
אכלתי, לא משהו
סתם טרנד
באותו הנושא: