7 תשובות
הארטיק הכי טעים שטעמתי!
זה אחלה אבל מתוק מדי.
זה הדבר הכי מגעיל בעולם
אכלתי, לא משהו
סתם טרנד
אחלה טעים
^באמת דוחה לא הצלחתי לסיים אפילו