3 תשובות
כן. זה לא מביך, ככה מוצאים עבודה. לרוב מי שנמצא שם סתם עובד שם אז יבקשו ממך לכתוב את הפרטים שלך על פתק, ואם רלוונטי כבר יתקשרו אלייך
לא ממש מביך, אולי החנות הראשונה ששואלים
יאפ. ככה אני מצאתי את העבודה שלי