אתם חושבים שיש לי בעיות קשב וריכוז?כדאי לי ללכת לאבחון?
קשה לי להתרכז בסדרות קשה לי להתרכז במשחקים קשה לי להתרכז בבית ספר קשה לי להתרכז בדבר אחד בלי לחשוב על משהו אחר או לעשות דברים אחרים וקשה לי שיש רעש הכי קטן כי אז אני ישר יוצאת מריכוז כדאי לי לפנות לאבחון ולבדוק?