5 תשובות
כן, עשיתי בייביסיטר קבוע על תינוקת בת חודש כבר בגיל 14, קטן עלייך
אז אחלה
בהצלחה
שואל השאלה:
היה לנו בפעוטון אחד בן שנה הוא גם לא דיבר נראה לי שאסתדר חחח
אנונימית
זה תלוי כי 8 חודשים בוכים יותר וצריכים יותר השגחה, הרבה יותר חיתולים והם פחות יודעים לבטא את עצמם
אם את חושבת שאת מסוגלת אז כן