5 תשובות
כן.
כן, עשיתי בייביסיטר קבוע על תינוקת בת חודש כבר בגיל 14, קטן עלייך
אז אחלה
בהצלחה
בהצלחה
שואל השאלה:
היה לנו בפעוטון אחד בן שנה הוא גם לא דיבר נראה לי שאסתדר חחח
היה לנו בפעוטון אחד בן שנה הוא גם לא דיבר נראה לי שאסתדר חחח
אנונימית
זה תלוי כי 8 חודשים בוכים יותר וצריכים יותר השגחה, הרבה יותר חיתולים והם פחות יודעים לבטא את עצמם
אם את חושבת שאת מסוגלת אז כן
אם את חושבת שאת מסוגלת אז כן
באותו הנושא: