7 תשובות
אני לא יודע מה זה אבל זה נשמע מאוד טוב
אז תהיי שמחה למרות שזה כנראה קשה יותר
אז תהיי שמחה למרות שזה כנראה קשה יותר
לא יודעת אבל כן את צריכה לשמוח גם אם זה יותר קשה זה יעזור לך ממש
ממש ממש תלוי במורה
בגלל שאין תוכנית לימודים ממש מסוימת אז המורה מחליט בעיקר
אני יודעת אנגלית יחסית טוב והייתי בהקבצה הזאת והייתה שנה שזה ממש עשה ל את המוות ורצית לפרוש ואז שנה אחרי הייתה מורה ממש צ'יל והיה ממש כיף
בגלל שאין תוכנית לימודים ממש מסוימת אז המורה מחליט בעיקר
אני יודעת אנגלית יחסית טוב והייתי בהקבצה הזאת והייתה שנה שזה ממש עשה ל את המוות ורצית לפרוש ואז שנה אחרי הייתה מורה ממש צ'יל והיה ממש כיף
זה קשה, בהתחלה קיבלתי בלי סוף 60-70. אבל זה משתפר.
תלוי במורה ובבית הספר,הכי טוב זה לברר את כל הפרטים לפניי שלא תהיי מופתעת,וקחי בחשבון שזה הרבה עבודה קשה אבל תסמכי עליי אני מבטיח שזה שווה את זה ובסוף את תהני :)
זה יותר קשה. אבל כדאי לך להיות שמחה, כי זה חתיכת הישג.
אני סיימתי השנה 5 יח"ל מואץ (דוברים) בי"א, עם ציונים טובים 90+.
אני סיימתי השנה 5 יח"ל מואץ (דוברים) בי"א, עם ציונים טובים 90+.
אני שם, זה קשה מאוד, אבל הכל בחיים קשה, צריך לעבוד!
וגם זה ממש עוזר אחר כך תאמיני לי
וגם זה ממש עוזר אחר כך תאמיני לי
באותו הנושא: