4 תשובות
כשהכביש לא ממשיך ישר אלא הוא מתעקם (לא יודעת איך להסביר את זה יותר טוב)
זה פנייה, כשזה האופציה היחידה שלך לעשות.
ולא פנייה בצומת.
ולא פנייה בצומת.
שהכביש עקום או משהו כזה ויש סיבוב או פנייה
זה תשובה שקשה להסביר בכתב :)
אנונימי
באותו הנושא: