4 תשובות
יש במחנה יהודה מסעדה מדהימה ממש של שאוורמה טבעונית ויש שם מיליון דברים לא רק שאוורמה
יש מסעדה שקוראים לה אני פה בגלל אישתי
יש את אריכה שזה סביח ממש ממש טעים זה ברחוב אגריפס מחוץ לשוק מחנה יהודה
^^ ההמבורגר של השווארמה הטבעונית מדהים