7 תשובות
שואל השאלה:
עקרונית צריך לשמור נגיעה מכל גבר חוץ מאבא וסבא (וחלק אומרים שגם אחים)
אז בנידה גם בהם לא נוגעים?
עקרונית צריך לשמור נגיעה מכל גבר חוץ מאבא וסבא (וחלק אומרים שגם אחים)
אז בנידה גם בהם לא נוגעים?
אנונימית
שומרים בנידה רק מהבעל. מאבא ואחים לא צריכים לשמור. מהשאר צריכים לשמור תמיד בלי קשר לנידה (בני דודים וכו').
מאבא לא (אלא אם כן זאת תקופה שלש טהרה ובית המקדש והוא צריך להגיע לשם או משהו כזה).
מאחרים כן, אפילו בלי נידה.
מאחרים כן, אפילו בלי נידה.
אנונימי
עקרונית מכל גבר חוץ מהילדים.
אבל רק מחמירים הולכים לפי זה.
אבל רק מחמירים הולכים לפי זה.
שמעתי נגיד שמאבא לא צריך לשמור
גם בנידה
גם בנידה
כן.
אבל מאבא אני ספיציפית שומרת.
אבל מאבא אני ספיציפית שומרת.
מכל הגברים תמיד , בנידה מהבעל , ובנידה אפשר לגעת בילדים ובאבא וסבא ובאחים
באותו הנושא: