23 תשובות
זה יעבור תסמוך עליי
תסיח את דעתך כמה שיותך
תסיח את דעתך כמה שיותך
שואל השאלה:
מסיח כמו מטורף, ספורט, לימודים, טיולים, מה לא.
אבל הגעגוע לא עובר
מסיח כמו מטורף, ספורט, לימודים, טיולים, מה לא.
אבל הגעגוע לא עובר
אנונימי
כמה זמן עבר?
יעבור אח
תסיח את עצמך, לך למכון, לך לבר, תשתה כי זה כיף
תכיר בחורות אחרות
ותמצא לך מישהי יותר טובה ממנה
תסיח את עצמך, לך למכון, לך לבר, תשתה כי זה כיף
תכיר בחורות אחרות
ותמצא לך מישהי יותר טובה ממנה
שואל השאלה:
חמישה חודשים בערך.
^ מתחילות איתי בנות באמת יפייפיות אבל מבחינתי היא הדבר הכי מדהים שאי פעם השגתי ואני אוכל את עצמי על זה שפספסתי אותה
חמישה חודשים בערך.
^ מתחילות איתי בנות באמת יפייפיות אבל מבחינתי היא הדבר הכי מדהים שאי פעם השגתי ואני אוכל את עצמי על זה שפספסתי אותה
אנונימי
מבטיח לך שהיא לא
במיוחד לא בצורה שבה אתה מתאר שהיא עזבה אותך
יקח לך זמן אבל לאט לאט תתחיל לדבר עם בנות אפילו לא בשביל לצאת אלא סתם בשביל הסחה
ובלי שתשים לב תדלק על מישהי אחרת
במיוחד לא בצורה שבה אתה מתאר שהיא עזבה אותך
יקח לך זמן אבל לאט לאט תתחיל לדבר עם בנות אפילו לא בשביל לצאת אלא סתם בשביל הסחה
ובלי שתשים לב תדלק על מישהי אחרת
שואל השאלה:
מנסה אחי, באמת. אפילו סתם סטוץ פה ושם.
היא עזבה בצורה דוחה ואני אמור לתעב אותה, אבל אני זוכר את הרגעים הטובים שלה ואת האופי שהיה לה שמבחינתי היה החיבור הכי אלוהי שהיה לי עם בן אדם. מפחד שאתקע רק עליה
מנסה אחי, באמת. אפילו סתם סטוץ פה ושם.
היא עזבה בצורה דוחה ואני אמור לתעב אותה, אבל אני זוכר את הרגעים הטובים שלה ואת האופי שהיה לה שמבחינתי היה החיבור הכי אלוהי שהיה לי עם בן אדם. מפחד שאתקע רק עליה
אנונימי
אתה לא תתקע רק עליה
עברתי כבר פרדות בחיי, תמיד תבוא יותר טובה
וברור המוח האנושי גורם לנו לזכור את הדברים הטובים שהיו ולשכוח את הרעים
אני זוכר את הצבא על צד יחסית טוב, אפילו שבמהלך השירות סבלתי והתחרטתי שהתגייסתי
זה יצר במוח פשוט
פשוט תמשיך הלאה תכיר בנות הכרות אמיתית תדבר איתן תתיידד, אפילו לא רק בשביל קשר מיני
וזה יעבור עם הזמן אח
מבטיח שהיא לא טובה כמו שאתה זוכר אותה
עברתי כבר פרדות בחיי, תמיד תבוא יותר טובה
וברור המוח האנושי גורם לנו לזכור את הדברים הטובים שהיו ולשכוח את הרעים
אני זוכר את הצבא על צד יחסית טוב, אפילו שבמהלך השירות סבלתי והתחרטתי שהתגייסתי
זה יצר במוח פשוט
פשוט תמשיך הלאה תכיר בנות הכרות אמיתית תדבר איתן תתיידד, אפילו לא רק בשביל קשר מיני
וזה יעבור עם הזמן אח
מבטיח שהיא לא טובה כמו שאתה זוכר אותה
שואל השאלה:
מקווה מאוד מאוד, לא מתאים לי להתקע ככה על מישהי שזרקה אותי מהחיים שלה בשיחת טלפון כאילו כלום.
מקווה מאוד מאוד, לא מתאים לי להתקע ככה על מישהי שזרקה אותי מהחיים שלה בשיחת טלפון כאילו כלום.
אנונימי
אתה לא
עניין שלך זמן אח
מניסיון
עניין שלך זמן אח
מניסיון
תמחק את כל השיחות, כל התמונות, תזרוק את התמונות
קודם כל
אחרי זה תן לזה זמן. אין לזה תרופה אחרת
קודם כל
אחרי זה תן לזה זמן. אין לזה תרופה אחרת
אנונימי
תזכור שאתה לא צריך להיות בדיכאון בגללה.
בזמן שאתה בוכה עליה היא כבר המשיכה הלאה, לא מתאים שתחזרו עכשיו.
כמו שאומרים "אין הזדמנות שנייה באהבה"
כדאי לך פשוט לשכוח ממנה בכך שתמחק את התמונות שלכם, מספר טלפון, והודעות שלכם.
ותזכור שאתה תתגבר על זה ותמצא אהבה חדשה.
בזמן שאתה בוכה עליה היא כבר המשיכה הלאה, לא מתאים שתחזרו עכשיו.
כמו שאומרים "אין הזדמנות שנייה באהבה"
כדאי לך פשוט לשכוח ממנה בכך שתמחק את התמונות שלכם, מספר טלפון, והודעות שלכם.
ותזכור שאתה תתגבר על זה ותמצא אהבה חדשה.
אנונימי
מכירה את העניין, לקח לי שנה וחצי עד שבאמת הצלחתי לעבור האלה מאקס.
הייתי חושבת עליו כל הזמן ובכיתי המון, זה היה זמן ממש קשה שבו חשבתי שאין דרך אני אוכל להתגבר עליו.
משהו שעזר לי ממש זה לפרוק, בין אם זה לעצמי או לחברים שלי, פשוט לא לתת למחשבות לשאר בפנים.
לבלות ואולי גם למצוא תחביבים חדשים יכול לעזור ופשוט להעסיק את עצמך
לא הייתי ממליצה לך לנסות ישר להשיג מישהי חדשה, תן לעצמך זמן להחלים לפני שאתה קופץ על ההזדמנות
בהצלחה :)
הייתי חושבת עליו כל הזמן ובכיתי המון, זה היה זמן ממש קשה שבו חשבתי שאין דרך אני אוכל להתגבר עליו.
משהו שעזר לי ממש זה לפרוק, בין אם זה לעצמי או לחברים שלי, פשוט לא לתת למחשבות לשאר בפנים.
לבלות ואולי גם למצוא תחביבים חדשים יכול לעזור ופשוט להעסיק את עצמך
לא הייתי ממליצה לך לנסות ישר להשיג מישהי חדשה, תן לעצמך זמן להחלים לפני שאתה קופץ על ההזדמנות
בהצלחה :)
אנונימית
שואל השאלה:
לא חושב שאני מסוגל כרגע להכיר חדשה, המחשבות שלי היו במשך שנה וחצי רק עליה והחיים שלה ועל מה שהיא עוברת, ועדיין אני קם בבוקר וחושב רק עליה ועל המשפחה/חברות/בעיות שהיו לה. זה היה כל החיים שלי ופתאום אין את זה, לוקח לזה קצת יותר זמן ממה שחשבתי לעכל את זה
לא חושב שאני מסוגל כרגע להכיר חדשה, המחשבות שלי היו במשך שנה וחצי רק עליה והחיים שלה ועל מה שהיא עוברת, ועדיין אני קם בבוקר וחושב רק עליה ועל המשפחה/חברות/בעיות שהיו לה. זה היה כל החיים שלי ופתאום אין את זה, לוקח לזה קצת יותר זמן ממה שחשבתי לעכל את זה
אנונימי
וזה בסדר גמור, תן לעצמך כמה זמן שיצטרך בשביל להחלים ממנה ואל תחשוב שזה דבר רע אם זה לוקח יותר מידי זמן
אנונימית
שתדע שהכאב הנורא הזה נגרם בגלל שאנחנו מתמכרים לתחושות, וכשהן נגמרות, אנחנו, כמו מכורי סמים, מתחילים בתהליך שיקום
- קח את הזמן עם עצמך להתרפא מזה, לוקח זמן עד שרגשות אמיתיים הולכים, תהיה פה בשביל עצמך תטפל בלב השבור שלך ותחבוש אותו, תמצא שמחות קטנות גם בדברים שנראים קטנים כמו כוס קפה.
- תחשוב על הסיבות שבגללם זה לא הלך.
- תדמיין זוגיות עם מישהי שאין בזוגיות הזאת את הסיבות האלו האלה מישהי שבאמת היית רוצה גם אם לא קיימת אחת כזאת כרגע בחיים שלך פשוט הרעיון.
- תחשוב על מה אתה שווה באמת ומי באמת מגיעה לך(מישהי שרוצה אותך לא פחות משאתה אותה).
- תעבור מסע של אהבה עצמית, עכשיו כשהיא הלכה זאת הזדמנות להכיר את עצמך ואת מה שאתה רוצה באמת יותר טוב ולמצוא את האושר בדברים הנוספים האחרים בחיים שהם לא פחות טובים מזוגיות. (אחד החשובים בטח שאתה לא מעוניין באחרת כרגע)
- עכשיו התפנה מקום בליבך למישהי יותר טובה, אם האקסית הייתה נשארת בחיים שלך והייתם נפרדים יותר מאוחר אז היה לוקח לך יותר זמן להחלים ולפנות את המקום בלב שלך למישהי שבאמת מגיע לה.
- תאהב את עצמך מספיק כדי לדעת שמגיע לך יותר טוב ושאתה לא מתפשר יותר על מישהי שלא תחזיק אלא על מישהי שתאהב אותך כמו שמגיע לך.
- תכניס דברים חדשים ומרעננים לחיים שלך, זה יכול להיות תחביב או מטרה לחיים שהיא לא זוגיות שתלהיב אותך והיא תראה פחות ופחות משנה.
- במקום למצוא את עצמך כל יום קם לעבודה שאתה סובל ממנה ולא אוהב או בכללי לעתיד כזה אז תתחיל לקחת צעדים קטנים לעבר העתיד שאותו אתה רוצה (זה נשמע לא קשור אבל זה אחד מהדברים שהכי עוזרים).
- דווקא כיוון חדש יכול לתת לך הרבה אושר במקום להישאר באותו הלופ שהיית בו.
- תדבר עם עצמך במחשבות ותשאל את עצמך שאלות, זה מה שאתה שווה? מה באמת היית רוצה? אתה באמת רוצה אותה חזרה בכלל? מה למדת מזה, מה יצא מזה טוב, מה הלאה וכמה יותר טוב זה יכול להיות, ותחזק את עצמך תמיד.
אל תשכח את הטיפים האלה, מאחלת לך להחלים ולמצוא אושר עם עצמך שלא תלוי באף אחד, בהצלחה! (:
*בנוסף תובנה חשובה
לקח לי זמן לקלוט את זה
אבל מי שרוצה להתחבר אלייך הוא מכרה זהב
כל חבר כל ידידה וחברה
ומי שלא הוא לא בהכרח רע אבל הוא מכרה אבנים לחיים שלך
פה לא תמצא זהב
אתה לא מפסיד
זה גם לא כיף להיות עם מי שלא משתפת פעולה
- תחשוב על הסיבות שבגללם זה לא הלך.
- תדמיין זוגיות עם מישהי שאין בזוגיות הזאת את הסיבות האלו האלה מישהי שבאמת היית רוצה גם אם לא קיימת אחת כזאת כרגע בחיים שלך פשוט הרעיון.
- תחשוב על מה אתה שווה באמת ומי באמת מגיעה לך(מישהי שרוצה אותך לא פחות משאתה אותה).
- תעבור מסע של אהבה עצמית, עכשיו כשהיא הלכה זאת הזדמנות להכיר את עצמך ואת מה שאתה רוצה באמת יותר טוב ולמצוא את האושר בדברים הנוספים האחרים בחיים שהם לא פחות טובים מזוגיות. (אחד החשובים בטח שאתה לא מעוניין באחרת כרגע)
- עכשיו התפנה מקום בליבך למישהי יותר טובה, אם האקסית הייתה נשארת בחיים שלך והייתם נפרדים יותר מאוחר אז היה לוקח לך יותר זמן להחלים ולפנות את המקום בלב שלך למישהי שבאמת מגיע לה.
- תאהב את עצמך מספיק כדי לדעת שמגיע לך יותר טוב ושאתה לא מתפשר יותר על מישהי שלא תחזיק אלא על מישהי שתאהב אותך כמו שמגיע לך.
- תכניס דברים חדשים ומרעננים לחיים שלך, זה יכול להיות תחביב או מטרה לחיים שהיא לא זוגיות שתלהיב אותך והיא תראה פחות ופחות משנה.
- במקום למצוא את עצמך כל יום קם לעבודה שאתה סובל ממנה ולא אוהב או בכללי לעתיד כזה אז תתחיל לקחת צעדים קטנים לעבר העתיד שאותו אתה רוצה (זה נשמע לא קשור אבל זה אחד מהדברים שהכי עוזרים).
- דווקא כיוון חדש יכול לתת לך הרבה אושר במקום להישאר באותו הלופ שהיית בו.
- תדבר עם עצמך במחשבות ותשאל את עצמך שאלות, זה מה שאתה שווה? מה באמת היית רוצה? אתה באמת רוצה אותה חזרה בכלל? מה למדת מזה, מה יצא מזה טוב, מה הלאה וכמה יותר טוב זה יכול להיות, ותחזק את עצמך תמיד.
אל תשכח את הטיפים האלה, מאחלת לך להחלים ולמצוא אושר עם עצמך שלא תלוי באף אחד, בהצלחה! (:
*בנוסף תובנה חשובה
לקח לי זמן לקלוט את זה
אבל מי שרוצה להתחבר אלייך הוא מכרה זהב
כל חבר כל ידידה וחברה
ומי שלא הוא לא בהכרח רע אבל הוא מכרה אבנים לחיים שלך
פה לא תמצא זהב
אתה לא מפסיד
זה גם לא כיף להיות עם מי שלא משתפת פעולה
וואו שמע אח מזדהה איתך רצח
כנל לגבי המחשבות עליה
יהיה בסדר בסוף זה יעבור
כנל לגבי המחשבות עליה
יהיה בסדר בסוף זה יעבור
אנונימי
אם היא באמת עזבה אותך ככה כמו שאתה אומר, היא לא שווה את כל המחשבות שלך עליה תנסה להעיף כל מה שקשור אליה, גם דברים שקשים שרוצים לשמור למזכרת במיוחד שאתה עדיין אוהב אותה אבל אם לא תתנתק מכל מה שקשור אליה, לא תצליח בחיים למחוק אותה, או שגם את תצליח ייקח לך הרבה יותר זמן ממה שיכול לקחת לך אם תמחק.
אז תהיה חזק ותמחק, זה לא תמיד נחמד וזה קשה, ואם אתה לא מצליח למחוק לבד תדבר עם חבר קרוב ותעשו את זה ביחד, זה עוזר.
אבל הדבר הכי לא טוב שתעשה זה לעבור עכשיו לאחרת, זה באמת לא יעשה טוב כי אולי אתה תהיה עם האחרת, אבל לא באמת תהיה איתה כשיש לך ככה מחשבות על הקודמת.
וזה בסדר שזה ייקח זמן.
אז תהיה חזק ותמחק, זה לא תמיד נחמד וזה קשה, ואם אתה לא מצליח למחוק לבד תדבר עם חבר קרוב ותעשו את זה ביחד, זה עוזר.
אבל הדבר הכי לא טוב שתעשה זה לעבור עכשיו לאחרת, זה באמת לא יעשה טוב כי אולי אתה תהיה עם האחרת, אבל לא באמת תהיה איתה כשיש לך ככה מחשבות על הקודמת.
וזה בסדר שזה ייקח זמן.
אנונימית
אנשים שעוזבים מבלי לחשוב עליך, ככל הנראה מצאו לך תחליף מאד מהר.
תתרכז בזה ותבין שככה בני אדם לא מתנהגים.
תתרכז בזה ותבין שככה בני אדם לא מתנהגים.
באיזה אות אתה מתחיל? אולי זה אתה (האקס שלי)
אנונימי
שואל השאלה:
^^ מישהו אמר שאין סיבה שנפרדנו? זה לא סותר שעדיין יש געגוע ורגש.
בחייאת איזה תגובה ילדותית וחסרת הבנה בסיסית. "חיים" עלאק, יצ'אחלה גנרית.
^^ מישהו אמר שאין סיבה שנפרדנו? זה לא סותר שעדיין יש געגוע ורגש.
בחייאת איזה תגובה ילדותית וחסרת הבנה בסיסית. "חיים" עלאק, יצ'אחלה גנרית.
אנונימי
ממתי לאהבה יש דור? זה לא קונספט שהומצא אתמול את יודעת
באותו הנושא: