10 תשובות
וואי אני ממש אוהבת את "את חסרה לי"
שקיעות אדומות
אין יותר מועדונים
אין יותר מועדונים
"כשנגמרת הסופה" ו-"את חסרה לי"
כשנגמרת הסופה, איך את אוהבת
אנונימית
את חסרה לי מהמם
מדליקה לי הכל, שמישהו יעצור אותי
אנונימית
אל תשברי לי את הלב, כולנו רוצים אהבה
אנונימית
שמישהו יעצור אותי
לא ביחד
לא ביחד
גדל לי קצת זקן קל
עושה לי צרות
את חסרה לי
קלל
את חסרה לי
קלל
באותו הנושא: