3 תשובות
לרוב יחסית ריק מאנשים אבל יש מכוניות
אנונימית
כן יש מלא
אצלי יש, אבל כשאני רצה בכביש
בפארקם גם יש, לא הרבה אצלנו לפחות
בפארקם גם יש, לא הרבה אצלנו לפחות
באותו הנושא: