5 תשובות
אוכל 3>
פעם זו הייתה החברה הכי טובה שלי.. וקצת התרחקנו.. אז כרגע.. אף אחד. אני חושבת שיש לי טעם לחיים גם בלי חבר טוב או חברה טובה..
אל תתאבדי! עתיד, תקווה, משהו עם תוכן ומשמעות, אמונה..
אנונימית88(זאת אני )
מה עם המשפחה?
אני לא מאמין שחברים שלכם יותר חשובים..
אנונימי