57 תשובות
נוטלה
השחר
נוטלה
וואלה שניהם טעימים אבל עדיף נוטלה
קוראים לי שחר אז זה קצת מכור
מה יש אנשים שבאמת מעדיפים השחר? אני בהלם
(ואני שבט השחר בבני עקיבא)
לא לקבל התקף לב בגיל 40❤
נוטלה
נוטלה
השחר!
הייתי אלרגית לאגוזי לוז כל חיי ובשביל לשלול את האלרגינ הייתי צריכה לאכול צנצנת וחצי נוטלה- גועל נפש. פיתחתי לזה שנאה בגלל זה. רק השחר
רק שחר, אני שונא בוטנים
השחר, לא אוכלת חלב נוכרי
לא זה ולא זה, אלה עלית.
(לפני שהיה את הסלמונלה לפחות)
ואני בכללי לא אוהבת שוקולד אבל אם צריך לבחור נוטלה.
שניהם טעימים.
נוטלה
נוטלה
miss cat
מסכימה ^^^^^^
Vql
נוטלה.
כמו לשאול שחר חיון או עומר נודלמן
בכנות... אני לא מבדילה
שחר, די עם השטויות שלכם
כל מי שאומר שחר משקר ולא אלרגי לאגוזים
יש שני סוגים של אנשים בעולם
השפוים, ואלה שאוהבים השחר
לא קשור יש כאלה שאלרגים^
אנונימית
מי שאוכל השחר נכה במוח
רק נוטלה
&.
^ מה הקשר?? אנשים לא מבינים שיש אנשים שאלרגים מה הקטע??
אנונימית
נוטלה זה לא שאלה בכלל
שניהם לא יותר מדי משהו אבל השחר לא באמת שוקולד והוא יותר מדי מתוק באופן שלא טעים
נוטלה
נוטלה זה עם אבקת חלב נוכרי ואנלא אוכלת סוו
נשאר השחר
אבל בעיקרון אין על ממרח פסק זמן אחד הנדיריםם
obviously nutella
אובייסלי נוטלה
אנונימית
השחר כי אני טבעוני וגם לפני שהייתי טבעוני הייתי אלרגי למשהו בנוטלה קיצר אני לא יכול לאכול נוטלה ויש השחר טבעוני

למה את נותנת פרחים רק למי שאומר נוטלה זה לא מכבד
רק נוטלה
נוטלה
אף אחד מהם
נוטלה חד משמעית!!
מה זאת אומרת שוקולד? אצלנו אוכלים רק ממרח חרובים בטעם שוקולד.

חח סתם אמא שלי מעצבנת לא מוכנה להכניס מתוק הביתה
אני לא נוגעת בשוקולד (בגלל הפצעים)
אבל אני הענה לצורך השאלה.
נוטלה.
נוטלה
וואי התגובה השלישית של שרק הבסטי וכל ה14 אנשים שהרימו לה,
באמת שהתאכזבתי, לפחות הייתם כותבים משהו מצחיק :(
ולשאלה,נוטלה
שחר הכי טעים
השחר, נוטלה זה עם יותר מידי טעם של אגוזי לוז
נוטלה בכללי חוץ מבחלות בחלות רק השחר!!
נוטלה, שחר למצות
אנונימי
לא יודעת מה איתכם שוקולד עלית