7 תשובות
תלוי
שואל השאלה:
היהוד תפסו אותי סעמק
אנונימי
שיט באתי לענות מזל שהיה תגובות לפני
אנונימית
כמובן שגם יחידות עלית נכנסות
קח לדוגמא את מלחמת עיראק (2003)
אריות הים של ארצות הברית (כולל צוות 6) לקחו חלק לא קטן במלחמה (והם נחשבים ליחידה המובחרת בעולם)
ההבדל הוא שמלחמה חטיבות החיר יקחו חלק הרבה יותר פעיל בלחימה בזמן שיחידות מובחרות יותר מבצעות משימות ממוקדות יותר
מוחמד לא יעבוד לך הפעם
סתם זה ממש תלוי במלחמה
אנונימית
תלוי איזה אבל בעיקרון גם הם נכנסים