8 תשובות
אני למדתי דרך אפליקציות לא חייב לקנות ועברתי בפעם הראשונה
קיבלתי ספר מהבית ספר אבל למדתי רק מהאפליקציה..
תלוי איך יותר נוח לך ללמוד
יש את אפליקציית תלמידים שיש תרגול לפני נושאים ומבחן סימולציה כזה זה טוב ממש
ובאינטרנט יש הסברים מלאים על כל אחד מהנושאים של התאוריה
תרשמי בגוגל פליי וזה יציע לך

נ.ב.
תלמידים זה רק מי שעושה בית ספר
שואל השאלה:
^^קראתי את הביקורות בגוגל פליי וכולם אומרים שזו אפליקציה מלאה בבאגים ושקשה להתחבר
אנונימי
לא
תלמד דרך אפליקציות ויש קובץ של תמרורים בגוגל זה לא משהו מסובך
שואל השאלה:
אבל אפליקציה באמת עוזרת? איזו אפליקציה אז? היא באמת אבל עוזרת גם לנהיגה או שזה לא קשור
אנונימי
לא, יש אפליקציות ויש פלייליסט שנקרא חינוך תעבורתי ביוטיוב עם 15 סרטונים אני חושב הוא ממש עזר לי