7 תשובות
כן
כן, זה נחמד.
כןן
כן
אין ספק שכן
לא הייתי חושבת שיש עליי בדיחה/ משהו שלילי בינהם. מעדיפה לא להיכנס למקומות האלה.
אנונימית
לא, אם הם חברים טובים שלי הם מסתלבטים עליי
באותו הנושא: