6 תשובות
שלוש זה ממש קל ועדיף ארבע כי אם כבר תתחילי שלוש יחל אז כבר יהיה קשה להשלים את הפער בין שלוש לארבע במקרה שתתחרטי ותרצי לעבור. אז עדיף ישר להתחיל מארבע. בעיניי גם את תרצי ארבע יחידות בסופו של דבר
את יכולה ללמוד יותר ב4 ולהצליח ;)
תתחילי עם 4, מקסימום תרדי
אנונימית
תעשי הכל כדי להימנע מ3
תסמכי עליי בתור אלת שגם חשבה שהיא חכמולוג גדול,3 סוגר לך המון דלתות בחיים

עכשיו אני אקסטרנית ומשלימה 5 לבד. קחי את המתנה הזו של 4
תנסח להיות בארבע
את יכולה לנסות להיות ב4 ואם קשה לך תרדי ל3