14 תשובות
כן
"היה לי חשוב להגיד לך תודה אחרונה מהלב, אני מעריכה את כל מה שעשית בשבילי ומודה על הכל.
חופשה נעימה"
חופשה נעימה"
תשלחי לה משהו קצר.
תודה על... שנים שהיית לצידי עוזרת לי אוהבת ...
שואל השאלה:
אני יכולה לשלוח לה
"היי ***, סליחה על ההפרעה.
רק היה חשוב לי פעם אחת אחרונה באמת להודות לך על הכל, את עזרת לי מאוד גם בלימודים וגם בכללי ועם עצמי. אני שמחה שזכיתי שתהיי המחנכת שלי גם אם רק לשנה אחת. אני באמת ממש מעריכה אותך. ❤"
או שזה מוגזם?
אני יכולה לשלוח לה
"היי ***, סליחה על ההפרעה.
רק היה חשוב לי פעם אחת אחרונה באמת להודות לך על הכל, את עזרת לי מאוד גם בלימודים וגם בכללי ועם עצמי. אני שמחה שזכיתי שתהיי המחנכת שלי גם אם רק לשנה אחת. אני באמת ממש מעריכה אותך. ❤"
או שזה מוגזם?
אנונימית
כן, תשלחי לה.
^ולא מוגזם בכלל, יפה מאודד
^ולא מוגזם בכלל, יפה מאודד
סבבה לקחתי את הנוסח(:
שואל השאלה:
שלחתי תחזיקו לי אצבעות
^ :) בהצלחה ;)
שלחתי תחזיקו לי אצבעות
^ :) בהצלחה ;)
אנונימית
שואל השאלה:
****, אני מאחלת לעצמי שתמשיכי להפריע לי.
❤
זה מה שהיא הגיבה... צריך להגיב חזרה?
****, אני מאחלת לעצמי שתמשיכי להפריע לי.
❤
זה מה שהיא הגיבה... צריך להגיב חזרה?
אנונימית
שואל השאלה:
שלך הגיבה? נל
שלך הגיבה? נל
אנונימית
כן "תודה רבה חמודה
ממש מרגשת" זה מה שהיא כתבה לי
ממש מרגשת" זה מה שהיא כתבה לי
שואל השאלה:
חחח
היא נשמעת חמודה ממש❤
חחח
היא נשמעת חמודה ממש❤
אנונימית
כן חחח
תרשמי "חחח" נראה לי
באותו הנושא: