28 תשובות
הוגשתי על 100 ואני לא סגור על מה אני יענה על מה שיהיה הכי ידידותי
100
ואני עוד לא סגור על זה אבל כנראה שאלה 1, 2 או 3 (תלוי מה ייראה יותר קל בזמן המבחן) ושאלה 4 (ניגש לחשמל). נקווה לטוב.
בהצלחה לנו!
הוגשתי על 90
לא יודעת עדיין אבל סביר להניח שלא על שאלת ניסוי וכבידה
96, כנראה על כבידה, דינמיקה, מעגלית או אנרגיה, יש לי עדיפות מאוד גבוהה לשאלות ניסוי
איך הלך לכם ואיזה שאלות עשיתם?
עשיתי חשמל, הלך טוב
רק כנראה היו לי טעויות חישוב בשאלה 1 כי לא יצא לי בדיוק כמו התשובות אבל אני די בטוח שמה שעשיתי היה נכון
עשיתי מכניקה
שאלות 1,2,4
הלך פצצה
עשיתי 2, 3 ו6
הם שברו לי את הלב איך מתיחות של חוט יכולה להיות 0 בשאלה 2 זה סעיף לא חוקי ואני שונא אותם
אה יצא לי 0 יופי
דיי זה מעצבן אותי זה תשובה לא ידידותית בעליל אני לא ידעתי מה לענות
יש לזה תשובות כבר? אתה יכול לשלוח?
המורה שלי פתר אז ראיתי את התשובות שלו אבל אין לי צילום
בכל מקרה חוץ מהסעיף עם המתיחות 0 הכל אצלי נכון עשיתי שאלות 2 4 6 אם אתה רוצה תשאל אותי על שאלה 2 כי צדקתי בכל השאר
ובכל מקרה צריכים להסכים שזו הייתה בגרות קצת קשה יחסית לשנים אחרונות
המורה שלי אמר שבדרך כלל אחרי שנה עם בגרות קשה הבגרות שבשנה אחרי תהיה אפילו יותר קשה אז זה מאוד מאוד מעודד
כן? לא הרגשתי שהיה לי קשה, אני אשמח לתשובות של 2 ו4
סליחה עשיתי שאלות 2 3 6
אני לא זוכר ממש את הסעיפים אז אם אתה זוכר איזה סעיף תשאל אותי ואני אענה לך על מה שקשור לשאלה 2
אני לא ממש זוכרת מה היה, אני פשוט אחכה ליואל גבע או משהו
^ המורה שלי שלח לנו את הפתרון שלו
שאלה 2
סעיף ב:
m1 = m:3
סעיף ג:
היחס בין המתיחויות (מנוחה ותנועה) הוא 4:3
סעיף ד:
אלפא שווה 14.48
סעיף ה:
יש תאוצה, המהירות היא אפס אבל לגוף יש תאוצה למרות שעצר רגעית, התאוצה קבועה והיא g:4
סעיף ו:
t = 0n

שאלה 4:
סעיף ב:
מיו כפול w = -2mgl
סעיף ג:
h(n) = (מיו כפול h0 - (2nl
סעיף ד:
גרף
סעיף ה:
h0 = 1.5m
מיו = 3:7 = 0.429
^ישש תודהה
יש לך גם את של 1?
שאלה 1:
סעיף א
שוות תאוצה מ0 עד 6
תאוצה משתנה מ6 עד 10
שוות מהירות מ10 עד 13
סעיף ב
5.34
סעיף ג
v = 10.46 m/s
סעיף ד
t = 4s
סעיף ה
38.5m
סעיף ו
לא, היחס מורכב ותלוי בתאוצה ובמהירות ההתחלתית ועוד מילה שלא הצלחתי להבין
^יש תודה
^ כמה את מעריכה את הציון?
רק סעיף ה' נראה לי יצא לי משהו אחר
טובב אני מעריך שאני אקבל בסביבות ה90 לא אשקר שציפיתי ליותר אבל בפיזיקה אין מועד ב ולא ציפיתי שתהיה עלייה ברמה אבל אני עדיין די מרוצה
כנל
אבל זה יחפה על הציון הגשה חחח
מהה אני הוגשתי על 96 אז אני סבבה על כמה את הוגשת? הלך לך ממש טוב דווקא