5 תשובות
^^פשוט לאנשים שאני מכירה שיצא להם לוגיקאי יצאו דברים די שונים
אולי הם המוזרים ולא את
אחד הסוגי אישיות השווים. חוץ מזה אין לי הרבה מה לאמר. לפי מה שיצא לי זה די דומה לשלך, רק שלי יש j במקום p, אז חושבת שיש לך סוג אישיות מקסים :)
שואל השאלה:
למה מעניין? זה אמור להיות ככה
אנונימית
מעניין שעם התוצאות האלו יצא לך לוגיקאי
אבל מגניב
שואל השאלה:
^במה יצא להם שונה?
ואני חושבת שיש פה ספקטרום רחב, אנשים עם אותו סוג האישיות (לפי מודל אישיות מסוים) יכולים להיות שונים כי סוג האישיות (לפי מודל אישיות אחד) לא מכסה את האישיות כולה.
אנונימית