6 תשובות
אין בזה בעיה(לפחות אני לא רואה את זה כבעיה).
אבל בכל זאת ; תנסי להתגבר על הפחד הזה.
אבל בכל זאת ; תנסי להתגבר על הפחד הזה.
שואל השאלה:
אבל אני כל פעם רואה בן שהולך מאחורי משהו אז אני מםחדת ...
אבל אני כל פעם רואה בן שהולך מאחורי משהו אז אני מםחדת ...
זה פחד די טבעי , אם את חוששת מזה ; תדברי עם מישהו/מישהי(דרך הטלפון) בזמן שאת הולכת ברחוב,
[אני מציעה].
[אני מציעה].
תסתובבי עם גז פלפל זה נותן ביטחון מסוים ואת יכוחה להחזיק את זה ביד כשאת מפחדת
אנונימית
תורידי את אפליקצית safeup
יש שם בנות שומרות שאת יכולה להתקשר אליהן ומבחן מאות בנות בטוח אחת תענה לך ואם קורה משהו חס וחלילה לא עלינו היא תוכל להתקשר למשטרה ולדווח ועוד משהו.
יש עוד אפליקציה שקוראים לה sekura ויש בה כפתור לסירנה, כפתור לשיחה כאילו מתקשרים אלייך, כפתור לשיחת טלפון מהירה לאחד מאנשי הקשר שלך לבחירתך וכפתור מהיר לשליחת מיקום לאמשי קשר לבחירתך
מקווה שעזרתי לך כמה שיכולתי :)
יש שם בנות שומרות שאת יכולה להתקשר אליהן ומבחן מאות בנות בטוח אחת תענה לך ואם קורה משהו חס וחלילה לא עלינו היא תוכל להתקשר למשטרה ולדווח ועוד משהו.
יש עוד אפליקציה שקוראים לה sekura ויש בה כפתור לסירנה, כפתור לשיחה כאילו מתקשרים אלייך, כפתור לשיחת טלפון מהירה לאחד מאנשי הקשר שלך לבחירתך וכפתור מהיר לשליחת מיקום לאמשי קשר לבחירתך
מקווה שעזרתי לך כמה שיכולתי :)
וכמובן את יכולה לקנות גז פלפל או ספריי מדמיע.
אני אישית מחזיקה באחד וזה נותן תחושת ביטחון קטנה וזה עדיף מאשר כלום.
רק תיזכרי להשתמש אך ורק של סכנה ממשית ולא סתם ככה אחרת תוכלי להילקח לחקירה כי זה נחשב נשק.
ואל תרססי הרבה כי זה חונק ובכל זאת את לא רוצה להרוג את הבן אדם אלא רק להרחיק אותו ממך.
אל תרססי אם יש רוח שלא יעוף גם אלייך ותתרחקי מיד מהריסוס
אני אישית מחזיקה באחד וזה נותן תחושת ביטחון קטנה וזה עדיף מאשר כלום.
רק תיזכרי להשתמש אך ורק של סכנה ממשית ולא סתם ככה אחרת תוכלי להילקח לחקירה כי זה נחשב נשק.
ואל תרססי הרבה כי זה חונק ובכל זאת את לא רוצה להרוג את הבן אדם אלא רק להרחיק אותו ממך.
אל תרססי אם יש רוח שלא יעוף גם אלייך ותתרחקי מיד מהריסוס
באותו הנושא: