4 תשובות
אני וכל מי שניגש מחר לפיזיקה בוכים בצד :)
אנונימית
כן סוף סוף
תודה לאל אבל בכל זאת עצוב לי
לא בא לי מה אני יעשה במשך חודשיים ?
באותו הנושא: