5 תשובות
שאת לא אשמה ורק צריך ביטוח
כשיהיה לך את הביטוח תתחילי לנהוג
לא כדאי לנסוע ללא ביטוח, כדאי שתעשי ואז תנסעי כמה שיותר עם מלווה גם בזמן המלווה
רק עוד 10 ימים! זה ממש מעט אז לא שווה להסתכן
תמשיכי לנסוע עם מלווה עד שתתרגלי לנהוג ואז תתחילי בלי מלווה. תנסי לנהוג יותר
תחכי שיהיה ביטוח ואז תסעי לכל מקום סתם כדי לנהוג