3 תשובות
מחכים ומעריכים את מה שיש לך ביד
אנונימי
לדעתי זמן לבחון את המערכת יחסים שלכן מה אפשר לעשות כדי להרגיש יותר ביחד או לשקול לפרק את החבילה. את לא רוצה להיות במערכת יחסים אם את סובלת ממנה יותר ממה שאת נהנית וצומחת ממנה! אולי קשה לך קשר רחוק ואת צריכה את הקרבה היומיומית. תבדקי אם עצמך מה יעשה לך טוב כי את העולם שלו את לא יכולה להפוך
גם אני ככה עם חבר שלי
מוזמנת לבכות איתי בפרטי
מניסיוני תדברו הרבה בטלפון (בשיחה לא התכתבות) זה ממש ממש עוזר
מוזמנת לבכות איתי בפרטי
מניסיוני תדברו הרבה בטלפון (בשיחה לא התכתבות) זה ממש ממש עוזר