8 תשובות
אז תתאפרי ותעשי גבות שפם. תתחילי להשקיע בעצמך
תתחילי להתאפר(בקטנה לא כמו פרחה) לשים טופים או לא אוברסיז, לפזר את השיער לשים בושם, ולתפח את עצמך ולהוריד שער וכאלה
לטפח את עצמך, להתאפר, להתחיל להשקיע.
שואל השאלה:
המלצות לבושם או איפור?
המלצות לבושם או איפור?
אנונימית
אני ממליצה לך על בושם של אריאנה גרנדה, לא כי זה שלה פשוט יש להם ריחות ממש טובים
דבר ראשון - אל תפסיקי ללבוש אוברסייז, זה הדבר הכי נוח, חמוד, ויפה שיש
שתיים - תתחילי לעשות שעווה, להתאמן, לשנות תסרוקת (לא חייבת החלקה כי חבל להרוס תלתלים), אולי איפור טיפה, יותר שרשראות, צמידים, טבעות, עגילים (אם יש לך חורים) ואם לא זאת הזדמנות לעשות
שתיים - תתחילי לעשות שעווה, להתאמן, לשנות תסרוקת (לא חייבת החלקה כי חבל להרוס תלתלים), אולי איפור טיפה, יותר שרשראות, צמידים, טבעות, עגילים (אם יש לך חורים) ואם לא זאת הזדמנות לעשות
שואל השאלה:
אוף נגמר הפרחיםם אבל תודהה^^
אוף נגמר הפרחיםם אבל תודהה^^
אנונימית
לא נורא